Kilka słów o Microsoft Dynamics CRM 2013
W listopadzie ubiegłego roku swoją premierę miał Microsoft Dynamics CRM 2013.
Dlaczego warto przyjrzeć się temu rozwiązaniu?
W wydaniu specjalnym Gazety Finansowej „Najlepsze Produkty dla Biznesu 2013” zostało ono wyróżnione w kategorii Oprogramowanie. Nagrodzone firmy cechuje kompleksowa oferta produktów i usług dla klienta biznesowego, które odznaczają się innowacyjnością, elastycznością, przyjaznością obsługi oraz konkurencyjnością na rynku (źródło: http://www.gf24.pl/14839/najlepsze-produkty-dla-biznesu-2013)
Microsoft Dynamics CRM 2013 dostępny jest zarówno w modelu on-premise, jak i online.
Zupełnie odmieniony interfejs
Niewątpliwą zaletą oprogramowania jest zupełnie nowy interfejs, który dzięki swej intuicyjności i przejrzystości zapewnia wygodę podczas użytkowania. Jest także zbieżny z innymi rozwiązaniami Microsoft.
Ponadto producent oprogramowania CRM dodał wiele funkcjonalnych udogodnień przydatnych podczas wprowadzania danych. Nowy CRM 2013 pozwala na wyświetlanie na jednym ekranie wszystkich niezbędnych informacji związanych w wykonywanym zadaniem.
Wygodne szablony procesów
Oprócz tego nowa wersja Microsoft Dynamics CRM 2013 udostępnia użytkownikom wstępnie zdefiniowane szablony procesów. Dokładnie opisują one poszczególne kroki w ramach realizacji poszczególnych etapów danego procesu, wraz ze wskazaniem działań koniecznych lub zalecanych.
Współpraca z urządzeniami mobilnymi
Nowy interfejs CRM dostępny jest również w wersji na tablety i smartfony. Z CRM można korzystać zarówno na urządzeniach współpracujących z systemem Windows lub Android, jak i na iPhonach.
Dedykowana aplikacja na urządzenia mobilne jest niezwykle przyjazna dla użytkownika. Wszystkie potrzebne funkcje są zawsze pod ręką. Można też w prosty sposób dostosować własny widok użytkownika.
Integracja z portalami społecznościowymi
Microsoft nie zapomina o funkcjach związanych z komunikacją poprzez sieci społecznościowe. Nowa wersja współpracuje z Lync i Skype, a integracja z serwisem Yammer pozwala na stały kontakt z klientami i umożliwia im rozmowę czy odpowiedzi na wpisy z poziomu systemu CRM.
Microsoft Dynamics CRM już dawno przestał pełnić rolę jedynie bazy klientów i kontaktów. Obecnie jest to narzędzie umożliwiające interaktywny kontakt z kontrahentami, sprawne prowadzenie akcji marketingowych i pozyskiwanie rzetelnych informacji sprzedażowych w dowolnym układzie. Dzięki dostosowaniu do urządzeń mobilnych pozwala na dostęp do informacji z dowolnego miejsca. Nie trzeba chyba wyjaśniać, jak duże ma to znaczenie dla osób zajmujących się sprzedażą produktów i usług.