FieldOne, wiodący dostawca rozwiązań Field Service Management (FSM) dołączył do pakietu rozwiązań Microsoft Dynamics CRM
Ten zakup reprezentuje znaczący krok naprzód w drodze do dostarczania najbardziej wartościowych, kompletnych i wszechstronnych rozwiązań na rynku w dziedzinie obsługi klienta. Field Service Management (FSM) jest niezbędny dla firm, które zarządzają serwisami, w których technicy lub inne, mobilne zasoby zapewniają oraz prowadzą usługi serwisowe u klienta. Zbudowana na bazie xRM, aplikacja FieldOne jest już zintegrowana z CRM On-Line sprawiając, że jest odpowiednio dopasowana do naszych klientów Dynamics CRM. Przy pomocy FieldOne, przedsiębiorstwa Microsoft mogą zapewnić swoje usługi serwisowe w terenie z wszechstronnymi rozwiązaniami, które są już obecnie wprowadzane w wielu branżach przez wiodące w nich marki, wliczając United Technologies, Clark Pest Control, Landmark Healthcare, Guardian Alarm Company, Carl Zeiss Meditec Inc., a także Mitsubishi Hitachi Power Systems.
FieldOne jest włączony w subskrypcje Professional CRM i może być uruchomiony w ramach wdrożeń Microsoft Dynamics CRM.
